'Gamechangers in the world of art'
“MAIM | Solar is making an impact in the world of residual flows. We draw attention to the significant recycling challenge in the solar panel industry by transforming end-of-life solar panels into unique art objects. With this, we introduce high-quality circular art for the first time in Europe: MAIM | Solar”
Vlyingdrone gedreven door de missie om ondernemers op de meest sfeervolle wijze vast te leggen, vliegt zij aan zij met MAIM Amsterdam in hun streven naar circulair expressionisme. De partnership is een fusie van creativiteit en duurzaamheid. Deze samenwerking vangt niet alleen de artistieke transformatie van oude zonnepanelen in Europa, maar weeft ook een verhaal van innovatie en upcycling, waarin ondernemerschap en kunst in harmonie samenkomen.
Let’s start the sustainable dialogue.
Een Bundeling Van Krachten
De uitdaging was duidelijk: hoe konden we de essentie van duurzaamheid en het ingewikkelde proces van het upcyclen van zonnepanelen overbrengen op een manier die niet alleen informeerde maar ook inspireerde? Het antwoord lag in de kracht van video storytelling, pakkende social media content en sprekende foto’s.
Creatieve concepten smeden we samen, waarbij Vlyingdrone de visuele pracht vastlegt en MAIM de essentie van circulaire kunst omarmt. Onze producties, gedreven door passie, brengen de kunstwerken van MAIM tot leven met innovatieve technologieën. Bescheiden, maar krachtig.
Bekijk hiernaast de brand video en join het circulaire gesprek.
Maim Solar | Bedrijfs Video



Nature collide”
Pakkende Social Media Content
Om een breder publiek te bereiken, maakten we gebruik van de kracht van sociale media en online platforms, ervoor zorgend dat de video mensen bereikte die niet alleen geïnteresseerd waren in duurzame praktijken, maar ook potentiële voorstanders van verandering. De video werd een digitale ambassadeur, die een boeiend verhaal vertelde over milieubewustzijn en de toewijding van het bedrijf aan het creëren van een circulaire economie voor zonne-energietechnologie.